Utrudnienia w kontakcie telefonicznym

W wyniku wprowadzonych zmian w systemie gospodarki odpadami komunalnymi od 1 stycznia 2020 r. pracownicy Związku obsługują bardzo dużą ilość petentów. Osoby, które przychodzą do Związku są obsługiwane na bieżąco.
W miarę możliwości odbierane są również telefony, które dzwonią bez przerw. W przypadku obsługi klienta pracownik nie jest w stanie odebrać telefonu.
Utrudnienia w kontakcie telefonicznym mogą być również spowodowane starą centralą telefoniczną i niewystarczającą ilością wewnętrznych numerów telefonicznych.
W celu wyeliminowania tych utrudnień zdecydowano o wymianie starej centrali na nową, cyfrową oraz zwiększeniu ilości numerów telefonicznych.
Kontakt ze Związkiem może również nastąpić drogą mailową. Wiadomości mailowe można wysyłać pod adres sekretariat@zmgk.chrzanow.pl. Interwencje, można również wysyłać przez aplikację mobilną ecoHarmonogram.
Wszelkie informacje dotyczące systemu gospodarowania odpadami dostępne są na stronie internetowej Związku www.zmgk.chrzanow.pl oraz fanpage'u Związku.
Ponadto do mieszkańców wysyłane zostały zawiadomienia, do których dołączono informację o zasadach gospodarowania odpadami oraz ulotkę ze wskazówkami jak prawidłowo segregować odpady.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy, jest to sytuacja wyjątkowa, która w ciągu kilku najbliższych dni powinna ulec zmianie.